Strada Ţepeş Vodă la capătul dinspre strada Traian - august 2007
Puteţi vizualiza acestă poză şi pe Panoramio |
Strada Ţepeş Vodă - septembrie 2007 |
Construcţie'ntre construcţii |
Strada Ţepeş Vodă iar în stânga, strada Vişinilor - septembrie 2007 |
La comandă, nu la plimbare! |
Aglomeraţie |
Strada Ţepeş Vodă iar în dreapta, strada Vişinilor - septembrie 2007 |
Strada Ţepeş VodăPerspectivă spre strada Traian de la intersecţia cu strada Vişinilor - septembrie 2007 |
Big dump! |
Şoseaua Colentina, în direcţia opusă fotografiei anterioare - februarie 2007 |
Refugiu fără tramvaiŞoseaua Colentina - februarie 2007 |
Şoseaua Colentina, capătul dinspre comuna Voluntari, judeţul Ilfov - aprilie 2007 |
Ghici?Şoseaua Mihai Bravu - mai 2007. Aceeaşi stradă, altă perspectivă, pe Panoramio. |
Strada Peneş Curcanul la intersecţia cu şoseaua Mihai Bravu - început de decembrie, 2007 |
Strada Peneş Curcanul - început de decembrie, 2007 |
Cred că majoritatea autobasculantelor pe care le-am văzut în copilărie aveau atârnate camere de ţeava butoiaşului - priza filtrului de aer!
Dacă nu mă înşel, autobasculanta Roman R 19.215 DFK |
De fiecare dată când mai văd una de-asta, îmi vin în minte şi filmele lui Sergiu Nicolaescu! |
Mihai BravuSeară de iunie 2007 |
Mihai BravuSeară de iunie 2007 |
Pe lângă Cimitirul Iancu Nou |
Pe lângă Cimitirul Iancu Nou |
Intrând în Piaţa Universităţii dinspre Bulevardul Carol I - perspectivă spre Bulevardul Ion C. Brătianu (centru-stânga) şi Muzeul Municipiului Bucureşti, în partea dreaptă, clădirea mai puţin înaltă, înconjurată de copaci. |
În mijlocul Pieţei Universităţii - ceasul din imagine, s-a aflat un monument care simboliza Independenţa, având în vârf statuia liderului liberal Ion C. Brătianu, realizată de sculptorul francez E. Dubois. Construcţia a fost demolată în 1948 din ordinul viceprimarului comunist Constantin Donceasursa. În planul îndepărtat, pot fi observate porţiuni din clădirile Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale (stânga) şi ale Spitalului Colţea (dreapta). |
Banii de pe Bulevardul Regina Elisabeta |
Palatul Funcţionarilor Băncii Naţionale de pe Calea Victoriei - august 2008.
Mai multe detalii aici. |
Banii de pe Calea Victoriei |
Piaţa Victoriei, într-o dimineaţă ceţoasă de sfârşit de septembrie.
Înainte de 1878, locul era cunoscut drept Capul Podului, deoarece în zonă se termina cea mai importantă arteră a Bucureştiului, Podul Mogoşoaiei - Calea Victoriei. Lucrările la aleea cea mare, către Băneasa, devenită ulterior şoseaua Kiseleff au început în 1832sursa. |
Primele lucrări de sistematizare ale pieţei datează din timpul primariatului Protopopescu-Pache (aprilie 1888 - decembrie 1891sursa) iar memorialistul Emanoil Hagi-Mosco relatează că, în calea lor, stătea hanul Niculicea. Nereuşind exproprierea hanului, în 1886, primarul a trimis câţiva oameni de-ai lui deghizaţi drept călători, cu bidoane de petrol în gemantane. Noaptea, hanul a fost incendiat şi din cauză că a ars în întregime, ulterior a fost demolatsursa. |
La începutul secolului al XX-lea, în perimetrul pieţei a fost construit Palatul Funcţionarilor Publici, care a fost distrus de bombardamentele anglo-americane din anul 1944, respectiv demolat imediat după război. Clădirea Palatului Victoria - Sediul Guvernului României, (vizibilă în partea stângă şi centrul fotografiilor) a fost construită în anul 1936 pe locul Palatului Sturdza (la rândul său ridicat în 1902)sursa. |
Stânga, de pe Bulevardul Camil Ressu pe Nicolae Grigorescu. |
Bulevardul Nicolae GrigorescuIunie 2007 |
Bulevardul Nicolae Grigorescu la intersecţia cu strada Postăvarul |
Laromet - autobuzul 304Februarie 2007 |
O istorie a aşteptării |
În staţia de autobuz, la fiecare zece minute are loc o luptă corp la corp - care să urce primul. E chiar the survival of the fittest, nu ca în Parlament, unde, după toate aparenţele, e vorba de survival of the fattestPeter Imre. |
În prezent, sumele alocate transportului în comun sunt infirmeMarian Vanghelie. |
304 |
Troleul 97Pe Calea Griviţei spre Gara de NordFebruarie 2007 |
Calea Griviţei este una dintre cele cinci vechi, importante artere de circulaţie ale Capitalei şi cea mai lungă stradă din Bucureşti, măsurând 5100 metri. Aceasta începe din Calea Victoriei - lângă Ministerul de Finanţe şi se întinde spre Miazănoapte-Apus, la marginea oraşuluisursa. |
Deoarece duce spre Târgovişte, până în 1877, a fost cunoscută cu numele de Şoseaua Târgoviştei. După Războiul de Independenţă, în amintirea victoriei de la Griviţa, străzii i s-a dat numele de Calea Griviţeisursa. |
Staţia Gara de Nord |
Strada Maica DomnuluiMai 2005 |
Şoseaua Ştefan cel MareAugust 2007 |
Între blocuri,
Moara lui AssanAugust 2007 |
Şoseaua Ştefan cel MareAugust 2007Intersecţia străzilor Lizeanu (dreapta) şi Viitorului (stânga). Bucur-Obor, în spate. |
Şoseaua Ştefan cel MarePerspectivă spre Bucur-Obor |
Şoseaua Ştefan cel Mare |
Şoseaua Ştefan cel MareAugust 2007 |
(: Nu avem probleme aşa mari, dar oraşul parcă e în agonie... :)Gheorghe Anghel |
Pasajul Bucur-OborAugust 2007 - puteţi vizualiza acestă poză şi pe Panoramio |
Pasajul Bucur-OborAugust 2007 |
Bucur - Obor, Şoseaua Ştefan cel MareSeptembrie 2007 |
Bucur - Obor, Şoseaua Ştefan cel MareLucrări la pasajul pentru tramvaie - septembrie 2007 |
O lucrare beton |
Bucur - Obor, fiecare cu gusturile saleIunie 2007 |
Matiz x 5Bulevardul Unirii - iunie 2007 |
AjustăriBulevardul Gheorghe Şincai - iunie 2007 |
Autobuz - 1, şofer-mecanic - 0Bulevardul Gheorghe Şincai - iunie 2007 |
În încheiere, din nou strada Ţepeş VodăAugust 2007 |